• Personal Branding

  • Personal Branding

    Personal branding is jezelf als merk presenteren. Je gebruikt daarmee je persoonlijkheid, kennis en ervaring als ‘merkwaarden’ om je te onder- scheiden van anderen. Wat bereik je hiermee? Mensen in je netwerk zien jou als de beste oplossing voor hun probleem!

  • Focus

    Voordat je jezelf als merk kunt vormgeven en verkopen heb je
    focus nodig. Focus op wie je bent: wat zijn jouw persoonlijke kwaliteiten? En focus op wat je kan: wat heb jij te bieden? Als je doet waar je goed in bent gaan de stappen in je loopbaan een stuk makkelijker.

  • Volgers

    Doelgroepen vervagen in het digitale tijdperk. Doelgroepen zijn door de uitgebreide informatiestromen versmolten tot één grote massa. Door op een creatieve manier uit te stralen wie je bent en wat je kunt, krijg je volgers. Volgers die jou uit de massa pikken. Je richt je dus niet meer op een bepaalde doelgroep, maar gaat uit van het omgekeerde; jouw volgers zijn je doelgroep!

  • Jij als merk

    In de workshop Personal Branding ‘volgers door focus’ leren wij je over personal branding, gaan we met je op zoek naar de focus op wie je bent en wat je kunt en geven we daar vorm aan. Met als resultaat een creatief en authentiek concept voor jou als merk.

  • sanne1Creativiteit kun je leren

    Ok, je hebt focus en bent er klaar voor jezelf te presenteren. Jezelf te verkopen, binnen jouw eigen netwerk. Opvallen is dan essentieel. Daar helpt Sanne Hendrikx je mee. Met haar ervaring in beeldcommunicatie helpt ze je met het ontdekken van jouw creativiteit. En leert ze je hoe je je kunt onderscheiden in een tijd waarin iedereen dat probeert via social media. Ze inspireert je om stappen te zetten, actie te ondernemen en om buiten je kader te denken.

    Sanne Hendrikx; conceptontwikkelaar, beelddenker, creatieve communicatieadviseur, vormgever en webfilmpjes maker. Waar moet je haar voor hebben? Alles rondom branding van een persoon of product. Van het creatieve concept tot het drukwerk, van een website tot social media strategie.